سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دهه کرامت

حوزه/ نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان قم به مناسبت دهه کرامت ظهر امروز به میزبانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان قم ظهر امروز به میزبانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و با حضور نمایندگان مجموعه‌های مختلف در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس برگزار شد.

هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان استان نسبت به بزرگداشت دهه کرامت به ویژه مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد: آستان مقدس همانند دیگر ایام سال آمادگی دارد تا با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای اجرای برنامه‌های مشترک همکاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه در برنامه‌های دهه کرامت مورد نظر قرار داده می‌شود، ادامه داد: با توجه به تاکیدات تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امیدواریم امسال در حوزه فضای مجازی فعالیت گسترده‌تری نسبت به سال گذشته در سطح استان و کشور رقم زده شود.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به دعوت انجام شده از مسئولان استانی برای حضور در برنامه‌های دهه کرامت حرم مطهر، گفت: امیدواریم مراسم‌های تعویض پرچم، آغاز جشن‌های دهه کرامت و خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) امسال با شکوه بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

وی مطرح کرد: توقع مردم این است که دهه کرامت در شهر قم نمود بیشتری داشته باشد و در این راستا نیازمند توجه ویژه‌تر دستگاه‌ها و نهادها نسبت به بزرگداشت این دهه هستیم.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی ضمن تشریح فعالیت‌های آستان مقدس در دهه کرامت سال جاری عنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته جشنواره مردمی کرامت با محوریت برگزاری جشن‌های دهه کرامت در قالب‌های خانگی، مجازی و عمومی با مشارکت مردم دنبال خواهد شد و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه ویژه برنامه تکریم دختران با عنوان «فدای دخترم» خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود، در این نشست یونس عالی‌پور معاون هماهنگی زائرین استانداری قم بر لزوم مشارکت دستگاه‌های مختلف استان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم امسال نیز دهه کرامت پر شور و نشاطی را برای زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha