شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا تعبیر انقلاب علمی را به کار برده اند و با جهش علمی تفاوت دارد، انقلاب علمی نیازمند حرکت جهادی بسیج اساتید در فضای نخبگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ مهدی کبیری پور عصر امروز در مراسم یادبود شهید چمران که در سالن همایش های دانشگاه قم برگزار شد، استان قم را سپر بلای عرصه مقابله با کرونا دانست و عنوان کرد: این استان وجود ویروس کرونا را اعلام کرد.

وی افزود: ویژگی ممتاز کننده ایران از دیگر کشورها مواسات و کمک همدلانه بوده و فرمان رهبر انقلاب دامنه کار را گسترده کرده و بسیاری از مردم به جرگه جهادگران پیوستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: در شرایطی که کادر درمان ما پاسخگوی نیازها نبودند، نیروهای جهادگر به کمک کادر درمان آمدند.

کبیری پور بیان کرد: بانوان ما در تولید گان و ماسک حماسه خلق کردند، البته متاثر از منطق صنعت روز برخی کارشکنی ها و پیچیدگی ها ایجاد شد، ما در عرصه اقتصاد کشور نیز با این مشکل روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: برای کسی که قصد ورود به عرصه تولید دارد، قوانین و مجوزهای دست و پاگیر مطرح می شود که متناسب با شرایط تحریمی امروز نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، فرمان رهبر انقلاب در خصوص لزوم گسترش کمک های مومنانه را هموار کننده مسیر دانست و تاکید کرد: پیرو همین فرمان بسیاری از اجاره بهاها بخشیده شد و دیگر کمک ها رقم خورد.

کبیری پور اضافه کرد: در هیچ کشور غربی چنین صحنه هایی دیده نشد، کمک های مردمی و اهتمام ملت ایران به موارد بهداشتی این موفقیت را رقم زد.

وی مدل اداره کشور را وارداتی و غیربومی دانست و خاطرنشان کرد: مواجهه کشور با کرونا مدلی بی نظیر بود که لازم است این مدل به اداره کشور هم اشاعه یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه مبانی اداره کشور با نیازهای مردم همخوانی ندارد، یادآور شد: در صورت حل نشدن این مشکلات، هیچ جناحی نمی تواند مسائل را حل کند.

کبیری پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اخیرا تعبیر انقلاب علمی را به کار برده اند و با جهش علمی تفاوت دارد، انقلاب علمی نیازمند حرکت جهادی بسیج اساتید در فضای نخبگانی است.

وی انقلاب اسلامی را فاقد نظریه پشتیبان دانست و اظهار داشت: بانکداری ما اسلامی نیست و بسیاری از نظامات حاکم بر کشور ما با مبانی اسلامی فاصله فراوان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha