پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 906025
۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
عزت زمانی

حوزه/ «کنگره گام دوم تبلیغ»،به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، «کنگره گام دوم تبلیغ»،  که به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و با حضور جمعی از مدیران استان، اساتید مدارس علمیه، ائمه جماعات، فعالین قرآنی و فرهنگی جهادی و فعالین هیئات مذهبی در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این کنگره با برپایی جلسات تخصصی و با حضور و سخنرانی آیت الله محسن اراکی و حجج اسلام والمسلمین طائب، عابدینی، ماندگاری، میرمحمدیان و قوامی همراه بود.

در این کنگره کمیسیون های تخصصی به جهت هم اندیشی برای بهتر برداشته شدن قدم ها در عرصه ی تبلیغ، برای گروه های مدیران استانی استان قم، هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت، اساتید و مدیران مدارس، امامان جماعت مساجد، مراکز و کانون های قرآنی و گروه فعالین فرهنگی جهادی با موضوعات مختلف برقرار شد و شرکت کنندگان در این کمیسیون ها به بیان نقطه نظرات خود، حول موضوع جلسه پرداختند.

پس از اتمام این سلسله جلسات، همایشی با سخنرانی آیت الله محسن اراکی در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی نور برگزار گردید و در پایان این همایش نیز از تعدادی نماینده هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی و قرآنی و از خانواده شهید حقانی، مؤسس سازمان تبلیغات اسلامی، تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام عزت زمانی،در این مراسم  اظهار داشت: امروز اگر ما حرف از مردمی شدن تبلیغ می زنیم، حرف جدیدی نیست، بلکه همان چیزی است که امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند.

وی گفت: امروز مردم در عرصه  تبلیغ بویژه در مساجد و هیئات مذهبی حضور دارند.

حجت الاسلام عزت زمانی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در قم وجود دارد، می بایست نشست ها، گردهمایی ها و هم اندیشی هایی بین روحانیت و مردم حاضر در صحنه ی تبلیغ دین تدارک دیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، همچنین در مورد نشست امروز عنوان داشت: این همایش هم با هدف تبیین و تدقیق این مباحث تبلیغی، تلاش شده تا برگزار شود و با یاری مبلّغین و مردم شریف استان قم، این هم اندیشی ها را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha