چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هماهنگی و هم افزایی بین نهاد های فرهنگی و تبلیغی باید شکل بگیرد تا اثربخشی فعّالیت های فرهنگی و تبلیغی افزایش یابد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم، در کنگره گام دوم تبلیغ، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در رفراندوم بزرگ اوایل انقلاب به عنوان نمونه ای موفق از تبلیغ دین در عرصه اجتماعی، گفت: در اوایل انقلاب و در روز جمهوری اسلامی، بنابر آمارهای موجود، بیش از ۹۸ درصد مردمی که شرایط قانونی شرکت در رفراندوم را داشتند، به جمهوری اسلامی رأی دادند. در آن زمان رسانه ی ما محدود به مسجد و منبر بود. این رفراندوم تاریخی و پیروزی ارزشمند حق بر باطل، به همّت مبلغین دینی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد، گفت: بعد از انقلاب، سازمان های فرهنگی و نهادهای تبلیغاتی متعدّدی تأسیس شد و متأسفانه در سطح کلان هیچ سازمان مرکزی برای هماهنگی و تقسیم کار بین آن ها ایجاد نشده. بخش قابل توجهی از مشکلات حال حاضر ما بر می گردد به تأسیس سازمان های متعدّد فرهنگی و نبود هماهنگی بین آن ها و نداشتن هم افزایی.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این هماهنگی و هم افزایی بین نهاد های فرهنگی و تبلیغی باید شکل بگیرد تا اثربخشی فعّالیت های فرهنگی و تبلیغی افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha