پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: حمایت از اشتغال، رونق تولید و توانمند سازی نسل ایثارگر از اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: امروز جبهه ما جبهه کار، تلاش، تولید و شکوفایی است، برای حفظ استقلال، آزادی، عزت و امنیت که دستاورد شهدا است، باید در زمینه اقتصادی با خودکفایی تولید داخلی را رونق بخشیم و بخش اشتغال را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: در این عرصه در کنار تخصص و توانمندی، حضور نیروهای متعهد، با انگیزه و ارزشی از اهمیت به سزایی برخوردار است، تا چرخه تولید رونق یابد.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: نسل ایثار یادگاران شهدا امروز بعد از گذراندن دوران تحصیل با ورود به عرصه های مختلف اقتصادی باید الگویی از کار، تلاش و تولید را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توانمند سازی این قشر ایثارگر تسهیلات مختلفی از جمله بیمه خویش فرما را در نظر گرفته است. در این راستا برای صاحبان اشتغال پس از دریافت وام اشتغال از بین فرزندان شهدا بعد از شش ماه فعالیت اقتصادی، پنج سال هزینه بیمه خویش فرما از طریق بنیاد پرداخت می شود .

حجت الاسلام هنرمند افزود: این اقدام حمایتی برای رونق تولید داخلی، ایجاد انگیزه و تسهیل در مسیر اشتغالزایی و خودکفایی نیروهای متعهد و ارزشمند ایثارگر است و امسال پیش بینی می شود ۲۵ نفر در زمینه پرداخت بیمه حمایت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha