سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: با اجرای قانون "قیصر" وارد مرحله جدیدی از مقابله با محور شرارت به رهبری آمریکا شدیم و آمریکا با این اقدام به دنبال هدف قرار دادن محور مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست هفتگی خود با اشاره به اینکه با اجرای قانون "قیصر" وارد مرحله جدیدی از مقابله با محور شرارت به رهبری آمریکا شدیم و آمریکا با این اقدام به دنبال هدف قرار دادن محور مقاومت و تسلیم کردن آن است، افزود: مقاومت هرگز ضعیف نخواهد شد و به افزایش قدرت خود ادامه داده و برای جنگی که به نابودی رژیم صهیونیستی می انجامد، آماده می شود.

این تجمع با بیان اینکه هدف از قانون قیصر و تحریم سوریه، تحریم کشور لبنان است، تصریح کرد: سوریه تنها گذرگاه برای تجارت با این کشور و سایر کشور های عربی است، لذا تنها راه حل سرپیچی از قوانین آمریکایی است.

تجمع علمای مسلمان آغاز اجرای قانون قیصر را محکوم کرد و آن را نقض قانون بین الملل و اجرای قانون جنگل دانست و آمریکا با این کار تمامی قوانین و عرف های بین المللی را زیر پا می گذارد.

علمای لبنان اقدام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دشمن صهیونیستی در اجرای طرح الحاق کرانه باختری را محکوم کردند و از تشکیلات خودگردان خواستند تمامی توافق نامه هایی که با دشمن امضا کرده را لغو کند و به مبارزه مسلحانه روی بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha