چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 السيد علي فضل الله

حوزه/ سید علی فضل الله امام جمعه بیروت گفت: آمریکا با اجرای قانون قیصر، هر کشوری که با دولت سوریه تعامل داشته باشد را مجازات می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا با اجرای قانون قیصر، هر کشوری که با دولت سوریه تعامل داشته باشد را مجازات می کند، افزود: این قانون از تمامی عرف ها و قوانینی که بر کشور ها حاکم است به دور است و هیچ کشوری هر چقدر که قدرتمند و بزرگ باشد، حق ندارد که کشور دیگری را مجازات یا مورد تحریم قرار دهد و این دور از عدالت و انسانیت است.

وی افزود: اگر این قانون برای حمایت از شهروندان است، چرا در کشورهای دیگر جهان که نقض حقوق صورت می گیرد، اجرایی نمی شود؟ چه بسیار کشتار هایی که در فلسطین، لبنان و سایر کشور های جهان انجام گرفته است.

سید فضل الله تصریح کرد: سوریه با لبنان نقاط مشترک اقتصادی و غیره دارد و این کشور برای لبنان به منزله ریه ای است که از آن تنفس می کند؛ چرا که تنها گذرگاه زمینی برای مردم و بسیاری از پروژه های مشترک بین دو کشور از طریق سوریه است، لذا دولت لبنان باید تمامی راه ها را برای محافظت لبنان از پیامدها بررسی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha