پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آگهی تمام صفحه ضدمسلمانی در روزنامه تنسی جنجالی شد!

حوزه/ یکی از نشریات تنسی، آگهی تمام صفحه ضداسلامی منتشر نموده که در آن مسلمانان را مسببین جنگ جهانی سوم توصیف کرده است. این اتفاق انتقادات گسترده‌ای را در پی داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از تایم، انتشار آگهی تمام صفحه در یکی از بزرگترین نشریات تنسی، مستقر در نشویل آمریکا، در روز یکشنبه، انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشته است.

کاربران رسانه‌های اجتماعی ضمن انتقاد از این آگهی اسلام‌هراسانه، مسئولان روزنامه تنسی را به ترویج نفرت ضدمسلمانی و تبلیغات کاذب علیه جامعه اسلامی متهم کرده‌اند.

تبلیغ از پیش پرداخت شده متعلق به یک گروه مذهبی افراطی با نام وزارت آینده آمریکا بوده و در آن مدعی شده بود که اسلام قصد دارد بمب اتمی در نشویل، تنسی منفجر کند. و این ادعاها را بر پایه یک پیشگویی برگرفته از کتاب مقدس عنوان کرده بود. در این آگهی عکسی از دونالد ترامپ و پاپ فرانسیس دیده می شد!

این آگهی به طور ویژه اسلام را مقصر به راه افتادن جنگ جهانی سوم در آینده معرفی کرده و ملت‌ها را به مبارزه با دین اسلام دعوت کرده است!

بسیاری گروه‌ها و جوامع، انتشار این آگهی تحریک آمیز و افراطی را مورد انتقاد قرار داده و خواستار واکنش سریع این روزنامه خبری شده‌اند.  

 وبسایت خبری «جان مسلمانان مهم است» روز یکشنبه با انتقاد سریع از این تبلیغ آن را تحریک خطرناک علیه مسلمانان برای منحرف کردن توجه از مشکلات عمیق جامعه شناختی و سیاسی آمریکا دانست.

حتی گزارشگران خود روزنامه نیز آگهی تبلیغاتی را هولناک و منزجر کننده توصیف کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت آگهی‌ها در این نشریه شدند.

 انجمن صنفی روزنامه ممفیس و انجمن صنفی روزنامه ناکسویل نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای، انتشار این آگهی را محکوم کردند.

اصناف همچنین خواستار شفافیت در انتشار مقالات شدند. مدیریت روزنامه تنسی مدعی شد که تحقیقاتی برای رسیدگی به این حادثه آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha