سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حاجی زاده

حوزه/ حجت الاسلام حاجی‌زاده با ذکر این‌که غربی‌ها سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند، ولی امروز حکومت خودشان به آستانه فروپاشی رسیده است، گفت: شیوع ویروس کرونا زمینه‌ساز اوج‌گیری تبعیض نژادی در آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امروز در اولین اجلاسیه «طرح کنگره ملی تبلیغ» در شهرستان اهر با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: جایگاه تبلیغ در عرصه‌های مختلف بسیار بالاست و به عبارتی دنیا را همین تبلیغ اداره می‌کند، فرقی هم نمی‌کند تبلیغ در عرصه‌ دینی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … باشد.

وی با اشاره به این‌که افتخار می‌کنیم که مبلّغ دینی و نوکر امام حسین(ع) هستیم، افزود: شیوع ویروس کرونا نباید باعث شود تا در جشن‌های دهه کرامت، حصار دور خودمان بکشیم، در حالی که می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم را از جشن‌های دهه کرامت بهره‌مند ساخت.

امام جمعه اهر ادامه داد: علما با منبرها و تبلیغ‌هایشان چه سختی هایی که برای تبلیغ دین اسلام نکشیدند، البته امام خمینی(ره) دین را در کشورمان احیا کردند و حال بسیار خوشحالیم که رهبری اسلام و کشورمان را امام خامنه‌ای بر عهده دارد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با ذکر این‌که غربی‌ها سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند، ولی امروز حکومت خودشان به آستانه فروپاشی رسیده است، گفت: شیوع ویروس کرونا زمینه‌ساز اوج‌گیری تبعیض نژادی در آمریکا بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha