جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: خون شهید بهشتی خط نفاق و لیبرال‌های غرب‌باور را رسوا و مردم انقلابی را از توطئه های پشت پردۀ استکبار جهانی آگاه‌تر و بیدارتر کرد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید مظلوم آیت الله بهشتی(ره) و شهدای ۷ تیر، اظهار داشت: از آنجا که عظمت روحی و مدیریتی حضرت امام(ره)، اجازۀ ابراز وجود را به خط نفاق و نوکران لیبرال در کشور نمی داد، حملات خود را روانۀ شهید مظلوم بهشتی می کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: شهید مظلوم آیت الله بهشتی با فهم عمیق از مبانی اسلام، مکتب تشیع و اعتقاد قلبی به حضرت امام(ره)، در نفاق ستیزی، سپر بلای ولایت و خار چشم دشمنان اسلام بود.

وی تصریح کرد: حادثۀ ۷ تیر در عین حالی که جانسوز و برای نظام نوپای اسلامی کمرشکن بود، اما تدبیر حکیمانۀ امام(ره) نگذاشت قطار انقلاب از ادامه مسیر خود متوقف و منحرف شود.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: به گواهی تاریخ در بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، خدمات ارزندۀ شهید بهشتی(ره) به نظام اسلامی، همچون آفتاب تابان می درخشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: خون شهید بهشتی خط نفاق و لیبرالهای غرب باور را رسوا و مردم انقلابی را از توطئه های پشت پردۀ استکبار جهانی آگاه‌تر و بیدارتر کرد.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: جریانی که در دهۀ ۶۰ با کمال بی شرمی به آن شهید مظلوم به رغم داشتن اقتدار اهانت می کرد و مانع اجرای عدالت می شد، حال با تغییر چهره و نفوذ، ضربات مهلکی را با سوء مدیریت و عدم احساس وظیفۀ انقلابی به بدنۀ نظام اسلامی وارد می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با تکیه بر این جملۀ شهید مظلوم آیت الله بهشتی(ره) که فرمود:‌ «تا زنده‌ایم، تحت هیچ شرایطی تسلیم آمریکا و اقمار اروپایی‌اش نمی شویم»، اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی با روحیه استکبارستیزی، اجرای عدالتِ و مبارزه با دزدان بیت المال، هرگز تسلیم زیاده خواهی شیطان بزرگ نخواهند شد.

وی در پایان گفت: اقدامات قوه قضائیه در یک سال گذشته در برخورد با مفسدین اقتصادی و رانت‌خواران زالوصفت، یادآور اقدامات انقلابی شهید بهشتی(ره) در اوایل انقلاب است و همین امر افزایش رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha