شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوه / رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه یکی از مطالبات ائمه جمعه استان عدم مدیران غیر مقیم از وسایل نقلیه دولتی برای بازگشت است، گفت: از طریق سازمان بازرسی این موضوع را بررسی و به این مدیران اخطار خواهیم داد تا برای خروج از شهر محل خدمت از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری همدان، عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه و اقدامات شهید بهشتی، اظهار داشت: حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد شخصیت و اقدامات ایشان بارها سخن گفته‌اند و این نشان از جایگاه بالای ایشان دارد.

رئیس کل دادگستری همدان افزود: اقدامات و فعالیت های شهید بهشتی بود که سبب شد معاندین و دشمنان حضور ایشان را برنتابند و ایشان را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در اداره کل دادگستری همدان، بیان کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحولی رئیس قوه قضائیه جوانان انقلابی و متعهد که مقیم در همان شهرستان و محل کار خود هستند در سمت‌های جدید منصوب شده‌اند.

رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه یکی از مطالبات ائمه جمعه استان عدم سکونت مدیران در شهر محل خدمت و استفاده از وسایل نقلیه دولتی برای بازگشت به همدان است، گفت: از طریق سازمان بازرسی این موضوع را بررسی و به این مدیران اخطار خواهیم داد تا برای خروج از شهر محل خدمت از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

قوه قضائیه پناهگاه مظلومان است

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی هم پس از استماع گزارش رئیس کل دادگستری همدان، به رویکرد جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: علاوه بر مبارزه با مفاسد، شاهد تغییرات درونی در قوه قضائیه هستیم که ضمن ایجاد امیدواری، تطهیر درونی نیز در این قوه ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه پناهگاه مظلومان است، اظهار کرد: دادگستری محلی است که هر کس احساس به کمک کند به این امید در آنجا حاضر می شود.

امام جمعه همدان افزود: وظیفه امروز ما امید بخشی به مردم است و در این مسیر باید مراقب باشیم تا مبارزه با فساد نتیجه اش تقویت اعتماد عمومی باشد، نه از بین رفتن اعتماد عمومی.

وی با تاکید بر اینکه نظام با هیچ کس در مبارزه با فساد تعارف ندارد، عنوان کرد: این روحیه ای است که به آن نیاز داریم و باید تقویت شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید فرهنگ بخشش را در جامعه تبیین کنیم، ابراز کرد: برخی از افراد برای هر موضوع کوچکی به دادگاه مراجعه می کنند در حالی که می‌توان با آشنا کردن مردم با فرهنگ بخشش این مسیر را جایگزین حضور در دادگاه کنیم.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha