جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فاطمیان

حوزه/ امام جمعه اقبالیه گفت: تسریع در روند رسیدگی‌ها و اجرای احکام عاملی مهم و قابل توجه در دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب در عملکرد و ارتقاء شاخص رضایتمندی مردم از مجموعه دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در دنشستی با جمعی از قضات دستگاه قضایی استان قزوین، گفت: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدا، همراهی آحاد مختلف مردم و نظام مقدس اسلامی، یکی از مهمترین ارکان نظام دستگاه قضایی است و همه قضات، مدیران، مسئولین و کارمندان در همه بخش‌های دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه باید مجدانه در این عرصه خطیر تلاش و کوشش کنند.

وی افزود: رسیدگی به مطالبات مردم و توجه به انتقادات و تذکرات دلسوزان و همچنین تلاش برای پیشرفت روزافزون در مجموعه دستگاه قضایی ضامن تحقق جایگاه حقیقی مجموعه قوه قضائیه به عنوان قوی ترین رکن نظام اسلامی است.

امام جمعه اقبالیه با بیان اینکه تسریع در روند رسیدگی‌ به پرونده های قضائی امری ضروری است، تصریح  کرد: سرعت بخشیدن به کارها و اجرای احکام، عاملی مهم و قابل توجه در دستیابی به نتیجه‌ مطلوب در عملکرد و ارتقاء شاخص رضایتمندی مردم از مجموعه دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام فاطمیان، یاد وخاطره شهید مظلوم بهشتی را گرامی داشت و بیان کرد: حادثه هفتم تیر به دغلکاران و مزدوران نشان داد که مردم ایران حامی امام، نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: شهید بهشتی یک مدیر توانمند و آشنا به اوضاع و احوال زمان بود و شهادت این شهید والامقام ضربه بزرگی برای نظام بود اما خداوند با عنایت خود نظام اسلامی را در برابر تهدیدها حفظ کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha