یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قدرتی

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: نام شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی صبح امروز در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین گفت: شهید بهشتی همواره خود را در صف امام(ره) احساس می کرد و با منطق رسای خود با کسانی که با امام(ره) و انقلاب مخالف بودند به مناظره می پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: نام شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

وی ادامه داد: باید منش و رفتار فردی شهید بهشتی سرلوحه اعمال و رفتار همه مسئولان در همه زمان ها قرار گیرد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه توسعه همه جانبه کشور در همه بخش ها را فراهم کرده که یکی از آنها ایجاد زمینه مناسب برای اجرای احکام اسلامی در جامعه بود و شهید بهشتی در این زمینه نقش بسیار موثری داشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با نگاه دقیق خود به طور اختصاصی در مورد قوه قضائیه دو نکته مهم و محوری را بیان فرمودند و آن این که عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: یکی از راه هایی که عموم مردم می توانند به دستگاه قضا کمک کنند کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه هاست که این امر با حل و فصل اختلافات و میانجی گری در شوراهای حل اختلاف به خوبی محقق می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha