دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضوانی

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا گفت: اکنون قدرت نرم آمریکا فرسوده شده و در حال از بین رفتن و فروریختن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در نشستی با مسئولان قضائی بوئین زهرا در دفتر امام جمعه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای امام و انقلاب،  هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و ۷۲ تن یارانش به دست مزدوران آمریکایی و مدعیان حقوق بشر به شهادت رسید و با شهادت خود پرده از چهره نفاق دشمنان انقلاب برداشتند.

وی افزود: امروز منافقین جنایتکار چهره بشر دوستانه و مدافع حقوق بشری به خود می گیرند تا اعمال جنایتکارانه خود را پوشش دهند.

امام جمعه بوئین زهرا تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در فضای رسانه ای ماهواره ای و ابزار رسانه ای خود با حیله و ترفند قصد مظلوم نمایی و دفاع از جنایات خود را دارند.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا در حالی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند، طی چهل سال گذشته همواره از منافقین حمایت کرده و به آنها پناه داده اند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: اکنون قدرت نرم آمریکا فرسوده شده و در حال افول است با این وجود از اهداف پلید خود دست بر نداشته و برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بازهم هزینه می کند.

امام جمعه بوئین زهرا اذعان داشت: در سایه اجرای عدالت می توانیم به اهداف عالی نظام دست پیدا کنیم و حق را به صاحبان حق برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha