چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ قائم مقام معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به همراه مسئول امور استان ها در سفر یک روزه با مدیر حوزه و مسئولین امور تبلیغ حوزه قزوین تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی، ظهر امروز در دیدار معاونان تبلیغ شهرستان های قزوین ضمن شنیدن نقطه نظرات معاونین به تشریح طرح های ارسالی از قم پرداخت.

قائم مقام معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به موضوع فتنه در جامعه اسلامی پرداخت و بیان کرد: بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه های دشمنان، مهمترین سلاح امت اسلامی برای پیروزی علیه دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی از مدیر حوزه علمیه قزوین به خاطر دغدغه مند تبلیغی و اهتمام جدی برای تشکیل شورای هجرت استان، حمایت از مبلغین در مسائل تبلیغ و اجرای طرح های ارسال شده از قم تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن خیرمقدم به مسئولین معاونت تبلیغ، در خصوص کمک به طرح ها و همچنین تسهیل امور مبلغین مطالبی بیان کرد.

در ادامه، حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی، ضمن خیرمقدم به مسئولین امور تبلیغ گزارشی از روند جذب و اعزام طرح هجرت بلند مدت و طرح مدارس امین و همچنین طرح هایی مثل حبل المتین و پیوندهای آسمانی و همچنین چگونگی نظارت، حمایت و هدایت نیروها ارائه داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خوشبختانه اعزام مبلغ در قالب طرح های مختلف تبلیغی، ثمرات فراوانی داشته است علی الخصوص در بحران ها که مبلغین ضمن هدایت مردم منطقه به فعالیت جهادی مشغول بوده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha