پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آموزش و پرورش نیاز به اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز دارد تا پاسخگوی نیازهای روز جوانان و نوجوانان در مدارس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: امروز آموزش و پرورش نیاز به اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز دارد تا پاسخگوی نیازهای روز جوانان و نوجوانان در مدارس باشد.

وی افزود: سؤالات و شبهات اعتقادی فراوانی در بین نسل جوان و دانش آموزان وجود دارند که باید شناسایی شده و به آنها پاسخ داده شود.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تربیت دینی و اجتماعی زیربنای تمام تربیت هاست که امروز باید از سوی مدیران و معلمین مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: شناسایی و جذب روحانیون خود ساخته و فاضل و آشنا به مهارت های ارتباط با دانش آموزان باید از برنامه های جدی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش باشد.

حضور مبلغان طرح امین در مدارس برکتی برای آموزش و پرورش است

حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه قزوین هم در این جلسه بیان کرد: جلسه همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش زمان خوبی برای برنامه ریزی اقدامات مشترک است.

وی با بیان اینکه حوزه دارای ظرفیت های عظیم علمی، پژوهشی و تبلیقی است، تأکید کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت و امکانات موجود در حوزه های علمیه حداکثر بهره را ببرد.

معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حضور با نشاط و فعال مبلغان طرح امین در مدارس استان قزوین برکتی است و مورد استقبال مسئولین و خانواده ها قرار گرفته است.

خواهران مبلغه طرح امین زیر نظر حوزه خواهران فعالیت کنند

 خانم قورچی بیگی  از اساتید حوزه علمیه خواهران نیز در این جلسه گفت: امروز طرح مدارس امین با حضور برادران و خواهران  طلبه به خوبی اجرا می شود، ولی برخی فعالیت ها منجر به موازی کاری می شود که باید از این قبیل فعالیت ها پرهیز شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود امور مربوط به خواهران مبلغه طرح امین به حوزه علمیه خواهران واگذار شود تا بتوانیم نتایج و خروجی بهتری را داشته باشیم.

حوزه علمیه مصم است آموزش و پرورش را در رسیدن به آرمانهای انقلاب کمک کند

حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی از کارشناسان مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین هم در سخنانی گفت: شخصیت افراد در دوره های تحصیلی شکل می گیرد و همه باید کمک کنیم تا فرزندان این سرزمین پر افتخار به نحو احسن تربیت شوند

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه مصم است آموزش و پرورش را در رسیدن به آرمانهای انقلاب کمک کند. ادامه داد: دشمنان با اشکال مختلف و استفاده از ابزارهای جدید و ایجاد شبهات، روی افکار نسل جوان به شدت کار می کنند، در این شرایط وظیفه ما کمک به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha