جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: اشاعه فساد، بی بندوباری و تمایلات نفسانی خواسته استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم بتول نظری پور در نشست خواهران مبلغه جهادی قزوین، از تلاش ها و فعالیت های خالصانه آنها در عرصه مبارزه با کرونا و مشارکت جدی در رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه تقدیر کرد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اعتیاد، ثمره ترویج آسیب های اجتماعی در جامعه از سوی دشمنان است، خاطرنشان کرد: اعتیاد عامل بسیاری از بیماری های روحی و روانی و انحرافات اجتماعی است که مهم ترین آن سست شدن پیوندهای عاطفی خانوادگی، طلاق و بیماری های روحی به ویژه افسردگی است.

نظری پور تصریح کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود در یورش فرهنگی از فناوری و ابزارهای پیشرفته استفاده می کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم و مسئولان فرهنگی باید بدانند که امروزه غرب در تلاش است که با کمک فناوری های پیشرفته و بهره گیری از فضای مجازی با ایجاد آشفتگی فکری در جامعه هویت جوانان را تغییر دهد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اشاعه فساد، بی بندوباری و تمایلات نفسانی خواسته استکبار جهانی است.

وی توجه جدی به خانواده در جامعه امروز را با اهمیت دانست و بیان کرد: خانواده هسته مرکزی جامعه و مهم ترین کانون تربیت نسل جوان است و می تواند نقش مؤثری در مبارزه با تهاجم فرهنگی داشته باشد.

نظری پور افزود: والدین با حضور مؤثر در خانواده و با اهمیت دادن به مسائل روحی و روانی فرزندان می توانند به کارکردهای صحیح تربیتی خانواده جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha