شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه حوزه و آموزش پرورش

حوزه/ معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش وپرورش گفت: راهکارهایی که در سند تحول آموزش و پرورش برای بهبود نظام آموزشی کشور مطرح شده، بدون همکاری حوزه‌های علمیه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، علیرضا رحیمی، معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش وپرورش، بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه قزوین گفت: قزوین از شهرهای ممتاز و عالم پرور و عالم خیز است و شهدایی مانند شهید رجایی، شهید بابایی از آن برخاسته اند که این نشان دهنده ولایتمداری مردمان این شهر است.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی حوزه های علمیه تربیت دینی و رشد دینداری است و امر مذکور با همدلی و همراهی همدیگر و دخالت نکردن در کار ذاتی آموزش و پرورش تحقق پیدا می کند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش نیاز به حوزه‌های علمیه و روحانیون متعهد دارد تا بتواند معنویت را در مدارس گسترش دهد.

وی ادامه داد: راهکارهایی که در سند تحول آموزش و پرورش برای بهبود نظام آموزشی کشور مطرح شده، بدون همکاری حوزه‌های علمیه امکان‌پذیر نیست .

رحیمی افزود: امیدواریم آموزش و پرورش زمینه بهره مندی از ظرفیت های حوزه را بیش از پیش فراهم کند و حوزه هم ایجاد ظرفیّت های جدید برای تأثیر گذاری در گستره آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه وآموزش وپرورش همچنین با نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیر حوزه علمیه استان دیدار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha