جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهید بهشتی فصلی نو در احقاق حقوق مردم و برقراری عدالت در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در نشستی با جمعی از روحانیون شهر محمدیه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی فصلی نو در احقاق حقوق مردم و برقراری عدالت در جامعه ایجاد کردند که اکنون سرمایه ای عظیم برای سیستم قضایی کشور به شمار می رود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین افزود: شهید بهشتی زحمات بسیار زیادی برای انقلاب اسلامی متحمل شد که از مهمترین این خدمات نقش غیرقابل انکار ایشان در تدوین قانون اساسی است.

وی ادامه داد: دشمن حساب شده چنین شخصیتی را از جمهوری اسلامی ایران گرفت، گرچه نیروهای پس از ایشان جایگاه این شهید را پر کردند، اما در این زمینه شهید بهشتی شخصیتی ممتاز بود.

حجت الاسلام مصطفایی به رسالت تبلیغی طلاب و روحانیون مبلغ اشاره و بیان کرد: تحکیم بنیان خانواده و مصون سازی این نهاد در برابر توطئه های فرهنگی دشمن، بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل جوان و توجه به مسائل روز جامعه از وظایف مهم تبلیغی است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه و روحانیت در خط مقدم تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند و طلاب برای موفقیت در انجام رسالت تبلیغی خویش و اجرای بیانیه گام دوم باید توانایی تبلیغی خود را ارتقاء بخشیده و از شیوه‌های نوین تبلیغی بهره مند شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha