شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفی خانی

حوزه/ تهدیدشناسی و زمان شناسی جوهره اصلی استمرار پیشتازی روحانیت در تبیین گفتمان دینی و مقابله با اندیشه های انحرافی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجج اسلام علاءالدین صفی خانی، مسئول امور طلاب، علی اصغر رضایی معاون آموزش و  عباس افشار مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین، صبح امروز با حضور در روستاهای الموت شرقی، با رئیس آموزش و پرورش رازمیان و همچنین بخشدار این منطقه دیدار و گزارشی از فعالیت ها و برنامه های حوزه علمیه قزوین در خصوص پذیرش طلبه در سال جدید را ارائه دادند.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و همچنین هفته قوه قضاییه یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایران اسلامی را گرامی داشت.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد لطمه زدن به حرکت عظیم امام راحل انقلاب و شهدا را دارند، اما کور خوانده اند،  ملت ایران همواره بیدار وهوشیار هستند و هرگز اجازه دخالت به قدرت های بیگانه و استکبار جهانی را نخواهند داد.

وی ادامه داد: ملت انقلابی ایران با اطاعت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری راه  امام و شهدا را با قوت و قدرت تداوم خواهند بخشید.

 حجت الاسلام رضایی، معاون آموزش حوزه علمیه قزوین هم در سخنانی گفت: برای پایه گذاری تمدن اسلامی باید طلاب نخبه داشته باشیم، در همین رابطه استعدادیابی گسترده‌ای در شهرها و روستاهای قزوین انجام شده و در این راستا لازم است که برای افزایش جذب دانشجو در حوزه علمیه تلاش شود

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین افزود: مدیران و روحانیون الموت شرقی باید در جهت تبلیغ و معرفی حوزه علمیه قزوین و جذب طلاب با استعداد در این نهاد ارزشمند اهتمام جدی داشته باشید.

در ادامه حجت الاسلام افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین نیز گفت: امروز قوه قضاییه در کشور نقش حساس دارد وعملکرد این قوه تأثیر به سزایی در دلگرمی مردم به انقلاب و اصول آن دارد.

 سید مهدی قوامی، بخشدار الموت غربی هم ضمن خیرمقدم به مسئولین حوزه علمیه قزوین گفت: تهدیدشناسی و زمان شناسی جوهره اصلی استمرار پیشتازی روحانیت در تبیین گفتمان دینی و مقابله با اندیشه های انحرافی است

بخشدار الموت غربی خاطرنشان کرد: نقش مؤثر علما و شخصیت های مذهبی شیعه در تاریخ معاصر ایران در صیانت از مکتب اسلام حفظ حریم اهل بیت، استقلال وتمامیت ارضی کشور مشهود است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha