جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز دستگاه قضائی کشور ادامه دهنده راه شهیدان است و تلاش می کند که مردم به نظام خوشبین باشند، که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، صبح امروز در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم بهشتی، گفت: شهدای هفتم تیر با ناجوانمردانه ترین عمل یعنی ترور به شهادت رسیدند، اما نهادهای نظام پس از این واقعه به کار خود ادامه دادند و مجروحان حتی با برانکارد برای خدمت به مردم حاضر شدند.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: «بهشتی به تنهایی یک ملت بود»، افزود: منافقین می خواستند شخصیت های بر جسته نظام را از ما بگیرند، تا نظام اسلامی مختل گردد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز دستگاه قضائی کشور ادامه دهنده راه شهیدان است و تلاش می کند که مردم به نظام خوشبین باشند، که جای تقدیر دارد.

ادامه راه شهید بهشتی در قوه قضائیه

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین هم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، بیان کرد: امروز قوه قضاییه همانند شهید بهشتی عمل می کند و عملکرد این قوه نشان می دهد در مبارزه با مفاسد موفق عمل کرده است و این یعنی ادامه راه شهدا جهت احقاق حق وعدالت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مجاهدت های شهید بهشتی در سالیان متمادی برای به ثمر رساندن نهضت اسلامی و تلاش های بی وقفه در جهت تحکیم نظام جمهوری اسلامی در ایران مشهود و مشهور است تصریح کرد: شهید بهشتی از همان اوایل انقلاب همراه امام راحل بود و هرگز ایشان را تنها نگذاشتند و در راه پیروزی انقلاب و اعتلای این مرزو بوم از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکردند و در این راه هم جان خویش را نثار کردند.


 

شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری رسمی حوزه در استان قزوین هم در این نشست یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی داشت و بیان کرد: هفتم تیر در ذهن مردم ایران یادآور فاجعه ای بزرگ و حادثه تروریستی بس عظیم است.

وی افزود: قطعاً شهید بهشتی نه تنها سردار شهدای هفتم تیر، بلکه به حق و به قول سیدالشهدای انقلاب اسلامی است.  

 مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین، معاونت تبلیغ حوزه قزوین موضوع مهم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را به روحانیون طرح هجرت حوزه علمیه قزوین ابلاغ کرده و  تا در این باره مطالبی را به مردم و به ویژه جوانان ارائه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha