چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه مهریز

حوزه/امام جمعه مهریز گفت: تورم و گرانی لجام گسیخته ماه‌های اخیر موجب نارضایتی مردم و فشار زیادی بر آنها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، عصر امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادارش، گفت: تورم و گرانی لجام گسیخته ماه‌های اخیر موجب نارضایتی مردم و فشار زیادی بر آنها شده است.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان اجرایی و قوه قضائیه انتظار نظارت بیشتر و رسیدگی جدی‌تر به وضعیت بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات را دارند، البته در این راه تاکنون به خصوص توسط رئیس این قوه در مبارزه با فساد گام‌های خوبی برداشته شده که مورد تأکید و تأیید آحاد مردم ولایتمدار است .

مسئول حوزه علمیه مهریز در ادامه گفت: همکاری مردم با مسئولان و تقویت روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری در قبال مسائل گوناگون، در حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معضلات فرهنگی و ناهنجاری‌ها مؤثر است و باید همه در کنار هم برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است تلاش کنیم.

حجت الاسلام محی‌الدینی به هفته قوه قضائیه و اهمیت صداقت، امانت‌داری ،خدمت جدی و مخلصانه به مردم و تکریم ارباب رجوع در مجموعه قضایی به عنوان اولویت اشاره کرد و یادآور شد: برخورد با فساد در هر مرتبه و موقعیتی جزو اهداف انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: هرچند حضور یک عنصر ناباب در دستگاه قضا می‌تواند زحمات قضات شریف، پاکدامن و کارکنان امین را خدشه دار کند، ولی همه مردم به خوبی به ثمره و کارهای گسترده‌ای که انجام می‌شود واقف هستند و موارد را به خوبی تشخیص می‌دهند.

حجت الاسلام محی‌الدینی همچنین از فعالیت اعضای شوراهای حل اختلاف و سایر بخش‌های مرتبط مجموعه قضایی قدردانی کرد.

در این دیدار رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و تعدادی از اعضای شوراهای حل اختلاف به طرح دیدگاه‌ها و برخی مطالبات مردمی اشاره کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha