چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست مدیران صنعت آب وبرق با رسانه ها همزمان با هفته صرفه جویی

حوزه/ زیرساخت‌های توزیع نیروی برق استان در حال افزایش است و در این رابطه به سمت استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای افزایش رضایت‌مندی مشترکین حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی آهنین پنجه امروز در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قم که همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، گفت: شرکت توزیع نیروی برق قم ۵۷۴هزار مشترک در بخش خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر اقشار دارد که بخش خانگی با داشتن ۸۰ درصد مشترکین ۳۶ درصد میزان مصرف را به خود اختصاص داده‌است.

وی با بیان اینکه این اداره عملکرد خوبی در مورد جلوگیری از خاموشی ها داشته است افزود: در حوزه کاهش تلفات و میزان خاموشی‌ها شرکت توزیع نیروی برق استان قم بهتر از هدف‌گذاری صورت گرفته عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: این شرکت در زمینه تولید پراکنده برق با استفاده از سوخت گاز و انرژی‌های تجدید پذیر همچون نیروی خورشیدی فعال است.

آهنین پنجه خاطر نشان ساخت: زیرساخت‌های توزیع نیروی برق استان در حال افزایش است و در این رابطه به سمت استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای افزایش رضایت‌مندی مشترکین حرکت می‌کنیم.

وی همچنین در این نشست به خسارت مالی شرکت توزیع نیروی برق استان در اثر پرداخت نکردن مطالبات توسط شماری از مشترکین و همچنین سرقت سیم از خطوط انتقال اشاره کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی که کمتر از یک درصد مشترکان است ۱۲ و دو دهم درصد مصرف و بخش تجاری هم که ۱۳ و ۶ دهم درصد مشرکین را دارد ۹و هفت دهم درصد انرژی برق توزیعی استان را مصرف می‌کند.

آهنین‌پنجه خاطر نشان ساخت: باید مراقب باشیم تا از خط قرمز پیک مصرف عبور نکنیم تا دچار خاموشی نشویم؛ برای سال جاری ۸۰ مگاوات صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف مصرف برق استان هدف‌گذاری شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha