شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ توزیع ۵۰۴ کارت هدیه میان نیازمندان دشت آزادگان، تجلیل از مبلغ پیشکسوت شوش دانیال، دیدار با فعالین فرهنگی شهرستان رامهرمز و نشست با مسئولان قضایی شهرستان هندیجان، بخشی از فعالیت‌های شعب تبلیغات اسلامی خوزستان در چند روز اخیر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام عظیم‌الشأن انقلاب(ره) و به جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و استمرار طرح مواسات و همدلی، تعداد ۵۰۴ عدد کارت هدیه دویست هزار تومانی به ارزش ۱۰۰.۸۰۰.۰۰۰ تومان توسط مبلغین و رابطین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان، با همکاری بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و خیرین شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

دیدار با فعالین فرهنگی شهرستان رامهرمز

همچنین، حجت‌الاسلام عسگر زاده، مدیر تبلیغات اسلامی رامهرمز، به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی با فعالین فرهنگی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

بر این اساس از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث و تبادل نظر در این نشست می‌توان به اهمیت و جایگاه نقش تبلیغ در تبیین فرایض دینی اشاره کرد.

تجلیل از مبلغ پیشکسوت شوش دانیال

اما دیدار حجت‌الاسلام آل کثیر به همراه تعدادی از پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال با حجت‌الاسلام سید رحیم احمدی، از روحانیون انقلابی و پیشکسوت این شهرستان، به‌عنوان یکی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شوش دانیال به حساب می‌آید.

در این جلسه از ۳۰ سال سابقه حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام سید رحیم احمدی در عرصه تبلیغ و خدمت به مردم تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

نشست با مسئولان قضایی شهرستان هندیجان

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام رستمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، با آقای هاشمی رئیس دادگستری و آقای خادمی دادستان هندیجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پیرامون ظرفیت‌های اداره تبلیغات اسلامی در جهت کمک به پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان با هدف ارائه راهکارهای علمی و عملی بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام رستمی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان دستگاه فرهنگی و دادگستری به‌عنوان دستگاه قضایی باید دست در دست هم داده و در جهت بسط و گسترش فرهنگ غنی دین اسلام در جامعه و حل مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان همکاری و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

جلسه امامان محله شهرستان باغملک

همچنین جلسه امامان محله شهرستان باغملک با مدیر تبلیغات اسلامی این شهرستان پیرامون تبیین وظایف مهم امامان محله برگزار شد.

در این جلسه که به‌صورت کارگروه تخصصی برگزار شد؛ حجت‌الاسلام شیخ نیا، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک، به تشریح وظایف و مأموریت‌های روحانیون امام محله شهرستان پرداخت و بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم در فصل جدید سازمان تبلیغات اسلامی طرح امام محله می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله وظایف مهم امامان محله شهرستان باغملک ایجاد فضای تعامل و ارتباط مسجد محوری با آحاد مردم محله و پیگیری مسائل و مشکلات معیشتی مردم محل می‌باشد.

لازم به ذکر است، شهرستان باغملک دارای ۱۵ امام محله است که در مناطق مختلف روستایی و شهری شهرستان مشغول به خدمت می‌باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha