چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام فرد آقایی، گفت: به‌زودی نسبت به تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته در کلیه شهرستان‌های استان اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با سرکار خانم طایی، رییس جمعیت بانوان فرهیخته استان خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، گزارشی از سوی خانم طایی، پیرامون آخرین وضعیت بانوان فرهیخته و فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته این جمعیت، طی سه سال اخیر ارائه شد.

همچنین حجت‌الاسلام فردآقایی، در بخشی از این جلسه، با اشاره به سوابق مختلف تدریس و تألیف جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ و موضوعات زنان در خصوص فعالیت‌های دینی، اظهارداشت: آنچه در درجه اهمیت قرار دارد، توسعه این کانون و تشکیل جمعیت‌های شهرستانی است که به‌زودی نسبت به اجرای این مهم در همه شهرستان‌های خوزستان اقدام خواهیم کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: بنا داریم هرکدام از جمعیت‌های شهرستانی دارای یک نماینده در استان باشند و جلسات به شکل پر بار بین 27 شهرستان برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت بانوان فعال فرهنگی نیز در دستور کار قرار داده شده تا بتوان از ظرفیت این گروه نیز در فعالیت‌های جمعیت بانوان فرهیخته استفاده کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha