شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعتیاد

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری آزمون پیشگیری از اعتیاد برای خواهران طلبه مدارس علمیه این استان خبر داد .

سمیه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه این آزمون مجازی و به صورت دوره مقدماتی برای طلاب برگزار خواهد شد، افزود: طلاب شرکت کننده پس از برگزاری این دوره و موفقیت در آزمون مدرک پایان نامه دوره مقدماتی پیشگیری از اعتیاد را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جلسات این دوره در کانال رسمی حوزه برای اساتید و طلاب برگزار خواهد شد، بیان داشت: طلاب به سوالات پاسخ خواهند داد و در صورت قبولی در آزمون این دوره و کسب امتیاز ۷۰ به بالا گواهینامه شرکت در این دوره را دریافت خواهند کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب شرکت کننده در این دوره پس از موفقیت در آزمون و دریافت گواهینامه این دوره به عنوان مدرس در کارگاههای پیشگیری از اعتیاد مراکز و نهادهای مختلف فعالیت تبلیغی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: طلاب در این دوره ها اطلاعات لازم را به خانواده ها و جوانان در خصوص راههای پیشگیری از اعتیاد و مضرات مصرف مواد مخدر ارائه خواهند داد.

سمیه عزیزی در پایان گفت: زمان برگزاری این آزمون متعاقبا به اطلاع خواهران طلبه شرکت کننده خواهد رسید .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha