پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور داوطلبانه و خودجوش روحانیت در خدمت رسانی به کادر سلامت و تجهیز اموات کرونایی ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت، جهادگران، طلاب و مبلغان جهادی عرصه سلامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با حضور خادمان بارگاه مطهر رضوی برگزار شد، بیان داشت: حضور خادمان حرم رضوی و حمل پرچم مطهر حرم نورانی امام رضا(ع) در جای جای ایران اسلامی و تبرک برای مردم افتخاری بزرگ است که باید از این ظرفیت معنوی برای اشاعه فرهنگ دینی و رضوی در جامعه بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با وحدت، همبستگی و همدلی در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی در دفاع از کیان و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیده اند، خاطرنشان کرد: در رأس این اتحاد و همدلی عشق به اهل بیت(ع) وجود داشته است و مردم غیور و ولایی ایران اسلامی همواره حول این محور حرکت کرده اند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کادر سلامت، بسیجیان، نیروهای جهادی و همچنین خیران، طلاب و مبلغان نیز از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز در خدمت رسانی به مردم در صحنه بوده اند، گفت: حضور خودجوش و داوطلبانه همه نیروهای جهادی و روحانیون و طلاب در خدمت رسانی و همچنین تجهیز اموات کرونایی ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه تا قطع کامل زنجیره ویروس منحوس کرونا نیازمند همکاری همه جانبه مردم در رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برای کمک به کادر درمان و نیروهای جهادی هستیم، افزود: همه با هم باید با اتحاد و همدلی در راستای ریشه کنی این ویروس همت جهادی داشته باشیم.

 در پایان این جلسه بسته های متبرک توسط خادمان رضوی و هدایای آستان قدس به پزشکان، پرستاران، طلاب و روحانیون جهادی و تلاشگران عرصه سلامت در مراکز درمانی اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha