جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انعقاد تفاهم نامه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای پیشبرد و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، گفت: تفاهم نامه ای با هدف بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و فرهنگی، بین حوزه علمیه و صدا و سیما استان منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام هدف خود را برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و قرآنی و  نهاد خانواده  بکار گرفته اند، خاطر نشان کرد: در این راستا مبلغان، کارشناسان حوزه و رسانه تلاش می کنند تا با تولید برنامه های فاخر رادیویی و تلویزیونی مسائل و مشکلات دینی، فرهنگی و اجتماعی را تشریح و مشاوره های لازم را به مردم ارائه دهند . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: در این تفاهم نامه کارشناسان حوزه، دانشگاه و رسانه با تشکیل کارگروه هایی در حوزه های اخلاق، احکام و هیئت اندیشه ورز، سبک زندگی اسلامی ایرانی را در تمام عرصه ها مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان گفت: برای پیشبرد مطلوب اهداف این تفاهم نامه، طلاب، مبلغان و کارشناسان خبره و کارآمد برای تولید و اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی به صدا و سیمای استان لرستان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha