شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ در جلسه هم اندیشی کادر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود بر برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه تهذیب در این مدرسه تاکید و تصمیم گیری برای ایجاد این کارگروه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه هم اندیشی کادر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود که ظهر امروز برگزار شد، عصمت حسینی، مدیر مدرسه با اشاره به اینکه برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای ارتقاء فعالیت های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی انجام شده است، گفت: کادر علمی تهذیبی و اساتید این مدرسه تمام تلاش خود را برای عملکرد مطلوب برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی بکار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های مستمر برای رشد مطلوب فضائل اخلاقی در بین خواهران طلبه صورت گرفته است، افزود: در این راستا برنامه های تهذیبی از جمله برگزاری کلاس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه و همچنین برنامه های قرآنی و احادیث در این مدرسه برای طلاب بصورت مستمر برگزار خواهد شد.

در ادامه خدادای، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود بیان داشت: طلاب و حوزویان باید با رعایت اصول اخلاقی و تبلیغی همیشه برای دیگران الگو باشند و رسالت تبلیغی خود را با اخلاص و سعه صدر انجام دهند.

وی اظهار کرد: خواهران طلبه این مدرسه با حضور در اماکن تبلیغی و حضور در مدارس، مساجد و دانشگاه ها و نهادهای اجرایی رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند و در این اماکن راهکارهای تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی را برای بانوان تبلیغ و تشریح می کنند.

 تشکیل کارگروه تهذیب، توجه ویژه اساتید و کادر به اخلاق فردی و تاکید نقش الگوی آنها برای طلاب، تلاش مضاعف اساتید و کادر حوزه برای تحقق اهداف کلی حوزه و رسالت مبلغان، برگزاری جلسات اخلاقی برای اساتید و کادر مدرسه و تشریح نقش اساتید و کادر در تربیت مبلغانی مهذب و کارآمد از دیگر مسائلی بود که در نشست هم اندیشی کادر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بررسی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha