چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به لحاظ مشکلاتی که در جامعه با آن مواجهیم، کمبود مرکز جامعی برای مشاوره محسوس است و لذا طلاب خواهر در بحث مشاوره مذهبی برای خانواده‌ها می‌توانند موفق باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌های موفق طلاب خواهر در ابعاد مختلف، اظهار داشت: بسیاری از طلابی که امروز به موفقیت رسیده‌اند، حاصل تلاش فردی آنها بوده است، و لذا تشکیل مجمع دانش آموختگی فرصت خوبی است که بتوان از ظرفیت همه دانش آموختگان استفاده کرد.

وی افزود: فعالیت‌های خوبی در استان همدان در راستای حوزه خواهران صورت گرفته است که از آن جمله می توان به حضور مدیر حوزه خواهران استان در شورای تبلیغ و راه اندازی مرکز پژوهشی در حوزه خواهران اشاره کرد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در کار طلاب بحث مادی مطرح نیست، گفت: رسالت همه ما تبلیغ است، که در آن مسائل مالی مد نظر نیست اما می توان با استفاده از ظرفیت علمی موجود به فکر کسب درآمد نیز باشیم.

وی با بیان اینکه طلاب خواهر در عرصه‌های مختلف می‌توانند فعالیت کنند، مطرح کرد: یکی از مراکزی که طلاب خواهر می‌توانند در آن موفق باشند و از ظرفیت‌های آنان استفاده شود، مرکز تربیت کودک و نوجوانی است که در هفته پیش افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، شورای حجاب و عفاف را یکی دیگر از ظرفیت‌های موجود برای استفاده از طلاب خواهر برشمرد و گفت: یکی از کارهای شورای عفاف و حجاب ایجاد شبکه سازی در سطح استان است که در این کار می‌توان از ظرفیت دانش آموختگان استفاده کرد.

وی، همکاری با بنیاد برکت در تولید پوشاک و ایجاد مرکز مشاوره خانواده را از دیگر عرصه‌های حضور طلاب خواهر در جامعه دانست و بیان کرد: به لحاظ مشکلاتی که در جامعه با آن مواجهیم، کمبود این مرکز محسوس است و طلاب خواهر در بحث مشاوره مذهبی برای خانواده‌ها می‌توانند موفق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha