پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مدیر عامل بنیاد برکت با آیت الله اعرافی

حوزه/ بنیاد برکت در قم تاکنون ۱۸۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و همچنین ۲۳ پروژه عمرانی در قم تعریف شده است اما با این وجود باید گفت که آنچنان که باید و شایسته است به قم رسیدگی لازم نشده است و قم در این زمینه با کمبودهای جدی روبروست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته  در سال های اخیر، بنیاد برکت را یک شجره‌ی طیبه خواند و گفت: بنیاد دارای پتانسیل‌های فراوان و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که البته تا رسیدن به نقطه‌ی ایده‌آل فاصله دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همراهی مدیران و کارکنان بنیاد برکت، به ‌مانند گذشته اقدامات مؤثر و ماندگاری در مناطق محروم انجام شود.

دکتر مدنی خاطر نشان ساخت: : فعالیت در بنیاد برکت از جمله خاطرات شیرین و ماندگاری است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، چون با خدمت به محرومان و رفع مشکلات آن‌ها همراه است.

وی افزود: بنیاد امروزه حرف اول را در بحث توسعه‌ی روستایی می‌زند و به اذعان مسئولان، بهترین و کارآمدترین روش‌ها و مدل‌ها را برای این مهم دارد. احساس عمومی کشور این است که بنیاد برکت بر مبنای فکری و عملی صحیح فعالیت می‌کند.

مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ارائه آمار از برخی فعالیت های صورت گرفته توسط این بنیاد گفت: ساخت ۱۵۰۰مدرسه، ۱۲ بیمارستان، تعهد ساخت ۴۳هزار مسکن محرومین که ۱۵هزار واحد آن تحویل داده شده است، پروژه های راه، آب رسانی و ... از جمله اقدامات سازندگی این نهاد مبارک می باشد.

دکتر مدنی با اذعان به اینکه در قم کم کاری صورت گرفته است تاکید کرد: این بنیاد در قم تاکنون ۱۸۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و همچنین ۲۳ پروژه عمرانی در قم تعریف شده است اما با این وجود باید گفت که آنچنان که باید و شایسته است به قم رسیدگی لازم نشده است و قم در این زمینه با کمبودهای جدی روبروست.

گفتنی است: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است و در زمینه‌های «اشتغال زایی» و «عمرانی» فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    سلام منم در روستای بین جاده قدیم قم و تهران روستای ایلیخ بلاعی زندگی میکنم راست میگن وام اشتغال میدن اگه راست باشه به روستای ما هم بدید که جوانها نرن شهر قاچاقچی بشن هر خانواده ای ۵۰ تا گوسفند بتونه بخره اموراتشان میگذره دیگه نیازی ندارن بخاطر ۵ تومن وام ۲ تومن بده به پارتی والا من نه دیدم نه باور میکنم