شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان در مراسم توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) در اصفهان گفت: مردم اصفهان و همه کشور در رزمایش کمک مومنانه انصافاً گُل کاشتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در حاشیه توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) در انگورستان ملک اصفهان، اظهار کرد:  مردم اصفهان و همه کشور در رزمایش کمک مومنانه انصافاً گُل کاشتند و اندازه و میزان کمک مردم حتی از زمان جنگ هم بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: کمک های زیادی در بیماری کرونا انجام شده است، ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت هم کارهای بسیاری خوبی در این زمان انجام دادند.

وی افزود: در حالی که میزان ابتلا به بیماری کرونا با توجه به وسعت و جمعیت کشور در مقایسه با بسیاری از کشورها قابل توجه تر است، اما ما در هیچ نقطه ای نشده که برای بیماری امکان بستری شدن در بیمارستان نباشد بلکه ما هزاران تخت خالی در اختیار داریم.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: زمانی این وضعیت را با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم می بینیم در آن کشورها درمان برای افراد بالای 80 سال را اهمیت نمی دهند و می گویند بیشتر جوان ها برای آن ها اهمیت دارد؛ البته برای جوان ها هم این مطرح است که تخت برای چه تعدادی باشد و مشاهده می کنیم افراد در راهروهای بیمارستان ها بستری هستند و آمار مرگ و میر آن ها بیش تر است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به صحبت وزیر بهداشت مبنی بر این که که در مورد ویروس کرونا کاری که ایران انجام داده را دنیا انجام نداده است، تصریح کرد: البته طبیعتاً باید این گونه باشد چرا که انسجامی که بین مردم، مسئولان و ارگان های دولتی و نظامی و نهادهای مختلفی که زیر نظر مقام معظم رهبری است، وجود داشته در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: به دلیل اینکه در کشور ما دولت و ملت همه در کنار هم هستند به امید خدا مشکلات را حل می کنیم و این راه و وحدت تا آخر ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha