جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه بنیاد حجاب

حوزه/ مسئول واحد خواهران طلایه داران امر به معروف همدان گفت: عفاف و حجاب از ضروریات و نماد دین است، بنابراین برای مقابله با نقشه های دشمنان در ایجاد زمینه های فساد و بی عفتی و بی حجابی، باید به صورت جهادی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، الهه مختاری، مسئول واحد خواهران طلایه داران امر به معروف همدان، صبح امروز در نشست بنیاد حجاب و عفاف، در دفتر امام جمعه همدان، ترویج عفاف و حجاب را مستلزم تلاش و کوشش فراوان دانست و گفت: برای حصول نتیجه در این امر باید به صورت مستمر فعالیت داشته باشیم و نباید به هفته حجاب و عفاف منحصر باشد.

وی اضافه کرد: یکی از طرح هایی که برای نهادینه سازی بحث حجاب و عفاف در بین دانش آموزان در مدارس برگزار شد، برپایی کرسی های آزاداندیشی با موضوعات آزاد و در نهایت مباحث حجاب و همچنین بررسی روابط دختران و پسران بود.

مسئول واحد خواهران طلایه داران امر به معروف همدان در بیان یکی دیگر از راهکارهای فرهنگ سازی عفاف و حجاب، تصریح کرد: طرح برندسازی در ارائه الگوهای ایرانی اسلامی در حوزه عفاف و حجاب برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ حجاب ضروری است.

وی در ادامه افزود: ایجاد کسب و کارهای زودبازده و خانگی می تواند در جذب فروشندگان خانمی که به دلیل اشتغال خود را به مانکن تبدیل می کنند بسیار مؤثر باشد.

مختاری در پایان گفت: عفاف و حجاب از ضروریات و نماد دین است و دشمن برای مقابله با این امر تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته است، بنابراین برای مقابله با نقشه های دشمنان در ایجاد زمینه های فساد و بی عفتی و بی حجابی، باید به صورت جهادی عمل کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha