پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: خلاء بی توجهی برخی خانواده ها به دختران، بی مسئولیتی متصدیان امر فرهنگ حجاب و عفاف و مدیریت رها شدۀ فضای مجازی، زمینۀ حوادث تلخ در جامعه است.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت میلاد سراسر نور حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: سیرۀ اهل بیت(ع)، خصوصاً حضرت موسی بن جعفر(ع) در مورد احترام و توجه به دختران از همان سنین کودکی به چشم می خورد که این خود نشان از اهمیت جایگاه روحی و روانی این گلهای بهشتی دارد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: رفتار بزرگان دین و مکتب انسان ساز تشیع با فرزندان و مهمتر از همه دختران، شایسته است مسئولین دولتی برای ارتقاء و کیفیت برنامه ریزی های نسل جوان، بصورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: سیاست خبیثانه رژیم طاغوت از جایگاه خانواده های ایرانی برای حضور زنان و دختران در جامعۀ آن روز، چیزی جز استفادۀ ابزاری و جلوه گری نبود.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: شاه خائن با اجرا نمودن سیاست استعمارگران، بخصوص آمریکا، می رفت تا با هدف قرار دادن خانوادۀ ایرانی، هویت ما را لکه دار نماید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: خلاء بی توجهی برخی خانواده ها به دختران، بی مسئولیتی متصدیان امر فرهنگ حجاب و عفاف و مدیریت رها شدۀ فضای مجازی، زمینۀ حوادث تلخ در جامعه است.

حجت الاسلام باقری اظهار کرد: به برکت نفس مسیحایی حضرت امام(ره) که سرشار از مکتب اسلام ناب بود، بار دیگر زنان و دختران این آب و خاک همچنان منشأ تغییرات و سرنوشت جامعه ایرانی و کانون مهربانی خانواده ها شدند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: دشمنان قسم خورده بزرگترین راهکار برای توقف پیشرفت و تعالی اهداف امامین انقلاب و جلوگیری از اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی، اسلامی را از هم پاشیدن خانواده ها از طریق سرمایه گذاری درفضای مجازی و ارتباطات ساده و گسترده می باشد.

وی در پایان گفت: جریانی که به دنبال اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ که قطعاً تحت نفوذ قدرت های بزرگ دنیا در کشور است، هرگز در تصمیم گیری ها اساسی فرهنگ و خانواده با سبک زندگی ایرانی، اسلامی میانه خوبی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha