شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بنیاد حجاب و عفاف

حوزه/ مدیر بنیاد حجاب و عفاف استان همدان، پدیده بدحجابی را نتیجه تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: مقابله با بدحجابی در جامعه به اتاق فکر تخصصی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محبوبه غفاری، مدیر بنیاد حجاب و عفاف همدان، امروز در نشست شورای حجاب و عفاف در دفتر امام جمعه همدان، ضمن بزرگداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است، گفت: حجاب و عفاف موجب ایجاد امنیت و آرامش می شود.

وی در ادامه افزود: امسال همچون گذشته برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه محصولات حجاب، برگزاری پیاده روی های خانوادگی، فضاسازی های شهری و محیطی و ... برگزار خواهد شد.

مدیر بنیاد حجاب و عفاف همدان، پدیده بدحجابی را نتیجه تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: برای مقابله با بی عفتی در جامعه باید نهایت تلاش و سعی خود را داشته باشیم و این امر نیاز به اتاق فکر تخصصی دارد.

وی در پایان با جمع بندی نظرات افراد حاضر در جلسه بیان کرد: برگزاری جلسات این چنینی برای تعامل و تبادل اطلاعات و بیان تجربیات بسیار لازم و ضروری است و برای ترویج حجاب و عفاف باید بر روی قشر خاکستری تمرکز بیشتری کرد، همچنین از بهترین و هنرمندانه ترین روش ها استفاده کرد، زیرا که هدف نهادینه سازی عمیق پاکدامنی و عفت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • US ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    اتاق فکر!!.....
  • US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    اون کسی که میخ و تیغ کاتر توی باسن ناموس مردم فرو میکنه بدون اینکه طرف را بشناسه و با او صحبت کرده باشه مگر اصلا انسانه؟