جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خوهران لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدریس دروس دانش آموزان از طریق فضای مجازی، گفت: ضروری است شبکه تربیتی نیز در کنار شبکه شاد برای تربیت دینی دانش آموزان راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در خرم آباد، سمیه عزیزی، عصر امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه باید تمام همت خود را برای بهره گیری از ظرفیت مبلغان طرح امین در مدارس و اشاعه فرهنگ دینی در بین نسل جوان بکار بگیریم، گفت: مبلغان در مدارس یاری‌گر معلمان و مربیان پرورشی برای تربیت نسلی مؤمن، مهذب و پویا هستند و در این خصوص باید با اخلاص و سعه صدر رسالت خود را انجام دهند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه تربیت نیروی مؤمن و کارآمد برای خدمت به اهداف نظام اسلامی از رسالت های مشترک کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: مبلغان در مدارس مشاور دانش آموزان هستند و به سؤالات و شبهات آنان در همه زمینه ها پاسخ می دهند.

عزیزی با بیان اینکه دانش مبلغان طرح امین مدارس امین باید به روز باشد، گفت: مبلغان طرح امین مدارس در کارگاه های دانش افزایی شرکت کنند تا نسبت به مسائل جامعه و آسیب های اجتماعی فراروی خانواده ها و جوانان آگاه شوند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدریس دروس دانش آموزان از طریق فضای مجازی، اظهار داشت: ضروری است شبکه تربیتی نیز در کنار شبکه شاد برای تربیت دینی دانش آموزان راه اندازی شود و در این زمینه برای نسل جوان برنامه سازی داشته باشیم.

در پایان این جلسه اعضای کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان برای پیشبرد مطلوب اهداف تربیتی این کمیته به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha