پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زائر حضرت معصومه

حوزه/ هم‌زمان با دهه کرامت ۱۵۰ شاخه گل به همت جمعی از بانوان خادم حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها میان دختران کودک و نوجوان زائر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با دهه کرامت ۱۵۰ شاخه گل به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس میان دختران نوجوان و کودک در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توزیع شد.

همچنین امور فرهنگی خواهران با مشارکت گروه جهادی خادمان کریمه اهل‌بیت(س) اقدام به تهیه و توزیع ۷۲ عدد کیک در میان دختران قمی کرده است.

این شاخه‌های گل و کیک‌ها با محوریت شعار فدای دخترم و همچنین ترویج نگاه محبت‌آمیز اسلام نسبت به دختر در میان دختران قمی توزیع شد.

قدردانی متناسب با شخصیت دختران، معرفی الگوهای دینی تربیت دختران، الگوسازی شاخصه‌های زیست فاطمی و معرفی شاخصه‌های اخلاقی حضرت معصومه سلام‌الله علیها از اهداف برگزاری این برنامه‌ها بوده است.

لازم به ذکر است: همزمان با دهه کرامت ویره برنامه عکس زائر کوچولو با محوریت سلام و عرض ادب دختران کودک و نوجوان به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط امور فرهنگی خواهران در حال دنبال شدن است که مادران در قالب این برنامه می‌توانند عکس‌های فرزندان خود را برای بارگذاری به آدرس کانال آستان مهر در پیام‌رسان‌های ایرانی به نشانی «astanehmehr» ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha