پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهه کرامت

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای برنامه های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در دهه کرامت همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) برنامه های مختلفی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود، اظهار کرد: بخشی از این برنامه ها بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بخشی دیگر در فضای مجازی برای عاشقان اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه همایش بزرگداشت امامزادگان در ۵ امامزاده شاخص استان لرستان برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، نورآباد و الیگودرز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه های این دهه تحت عنوان برنامه های «نسیم کرامت» در همه امامزادگان استان با رعایت مسائل بهداشتی و حداقل شرکت مردم، بصورت حضوری و همچنین در فضای مجازی برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های هر شهرستان با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات اوقاف شهرستانها در ۱۵ شبکه مجازی برای مردم اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات خطبه خوانی امام رضا(ع)، تجلیل از هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری سخنرانی و بیان احادیث در فضای مجازی و... را از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دهه کرامت اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha