جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد کاروند

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: یکی از پربازدیدترین بقاع متبرکه استان کردستان، بقعه مبارکه «هاجره خاتون» شهر سنندج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند، ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از بقعه متبرکه امامزاده «هاجره خاتون»، گفت: یکی از پربازدیدترین بقاع متبرکه در استان کردستان، بقعه مبارکه هاجره خاتون شهر سنندج است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: مردم کردستان و حتی دیگر استان های همجوار جایگاه خاصی برای بقعه متبرکه امامزاده هاجره خاتون قائل هستند، لذا باید زیرساخت های موجود برای سهولت حضور زوار در این بقعه فراهم شود.

وی عنوان کرد: مرحله جدید عملیات عمرانی توسعه بقعه متبرکه امامزاده هاجره خاتون سنندج از یک ماه پیش آغاز شده و امید است با همکاری سایر نهادها و تخصیص بودجه لازم شرایط لازم برای توسعه این بقعه متبرکه فراهم شود.

حجت الاسلام کارونی در پایان گفت: با توجه به اینکه زوار این بقعه در سنندج بسیار زیاد است و بخشی از این زیارت کنندگان از دیگر استان های همجوار به این بقعه می آیند، لازم است که بسترهای لازم برای اسکان و... این عزیزان اندیشیده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha