جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود محمدی

حوزه/استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان و معاندان همواره به دنبال از بین بردن  امنیت و آسایش در کشور به ویژه استان های مرزی همانند کردستان هستند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از نعمت های بی بدیل خداوند متعال امنیت است که خوشبختانه شاهد بالاترین ضریب امنیت در کشور به ویژه استان کردستان هستیم.

این استاد حوزوی بیان کرد: تا امنیت نباشد، کشور نمی تواند توسعه پیدا کند، از این رو دشمنان و معاندان همواره به دنبال از بین بردن  امنیت و آسایش در کشور به ویژه استان های مرزی همانند کردستان هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره رزمایش اخیر سپاه در کردستان، گفت: رزمایش بزرگ نیروهای جان برکف سپاه در استان کردستان حامل پیام های بسیاری برای دشمنان، گروهک ها و براندازان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه قوه قضائیه در کشور، بیان داشت: خوشبختانه عملکرد مثبت قوه قضائیه در برخورد با مظاهر فساد باعث اعتماد و امیدواری ملت ایران شده است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: زمانی که دستگاه قضا با مخلان اقتصادی، امنیتی و... برخورد قاطع داشته باشد، بی شک دیگران نیز به خوبی وضعیت را درک می کنند و همین امر باعث کاهش تخلفات در کشور می گردد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: قوه قضائیه و جامعه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و تعامل این دو می تواند یک سیستم قضایی قوی در کشور ایجاد کند و امروز خوشبختانه شاهد وقوع این مهم هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha