جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به برگزاری رزمایش «شهدای کُرد مسلمان»، گفت: دلیر مردان سپاه پاسداران هیچ تعارفی با گروهک های شرور و خود فروخته نداشته و با برهم زنندگان امنیت با قدرت تمام برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: امروز امنیت یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین مولفه ها در رشد پایدار است. رشد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در گرو ایجاد امنیت است تا جایی که برخی اندیشمندان اسلامی در بحث تقدم و تاخر عدالت و امنیت، تقدم را از آن مولفه امنیت دانسته و به تبیین کار و ویژه های آن پرداخته اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: یکی از تهدیدات مهم در استان کردستان به چالش کشیدن امنیت به دست عناصر خود فروخته ضدانقلاب است که متاسفانه  هر از گاهی باعث شهادت غیور مردان عرصه دفاع از هویت ملی می شوند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این گروهک ها همان هایی هستند که با تهدید امنیت کردستان به دنبال جلوگیری و مانع تراشی برای توسعه پایدار در این استان می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر عنوان کرد: خوشبختانه رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» که در مناطقی از دیوانداره، سقز و مریوان توسط سپاه پاسداران مقتدر انجام گرفت، حقیقتا کار درست و به جایی بود و ضریب امنیتی استان را بالا می برد. اثرات این رزمایش به عینه قابل مشاهده خواهد بود چرا که زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار است و هم خیال سرمایه گذار را از جهت سرمایه گذاری آسوده می کند و هم از جهت تامین امنیت انسانی می تواند اثرات بسیاری زیادی را داشته باشد .

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این رزمایش نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران داشت و بیانگر آن بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلیر مردان سپاه پاسداران هیچ تعارفی با گروهک های شرور و خود فروخته نداشته و با برهم زنندگان امنیت با قدرت تمام برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان سخنان خود گفت: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مردم کردستان با توجه به اهمیت موضوع امنیت در منطقه همیشه راه خود را از ایادی فتنه جدا کرده و امروزه مقابله با گروهک ها مطالبه جدی مردم است و این رزمایش پاسخی به این مطالبات بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha