جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، استان لرستان را خاستگاه پرورش عالمان بزرگ دینی و تاثیرگذار در جهان اسلام معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شامگاه پنج شنبه در همایش مدیران مدارس علمیه لرستان که در نورآباد برگزار شد با بیان اینکه لرستان استانی ولایت مدار و عالم خیز بوده است، گفت: لرستان خاستگاه پرورش عالمان دینی و شیعی بزرگ جهان اسلام است که با اخلاص و سعه صدر در تربیت طلاب مهذب و کارآمد رسالت خود را انجام داده اند .

وی با بیان اینکه مدیران مدارس علمیه باید با اخلاص و همت تمام در راستای تربیت طلابی مهذب و با انگیزه تلاش کنند، خاطر نشان کرد: مدیران حوزوی از تجارب مدیران موفق بهره گیرند و در تربیت طلاب از اصول و شاخصه های مدیران موفق و کارآمد استفاده کنند .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مدیران برنامه های تهذیبی، علمی و پژوهشی طلاب را به نحو احسن اجرا کنند، ادامه داد: مدیران و اساتید حوزه نظم و برنامه ریزی را سرلوحه فعالیت های مدارس قرار دهند.

 در ادامه این جلسه حجت لاسلام و المسلمین مرادی دادستان ویژه روحانیت در استان های لرستان و خوزستان  نکاتی را از جمله تقویت روحیه ایمان و اخلاص در طلاب و جوانان و همچنین دقت در گزینش نهایی افراد علاقمند به تحصیل در حوزه را ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha