پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که کرونا هم درس و بحث در مدارس علمیه استان را تعطیل نکرد، از تدریس دروس در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگرازی حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، شامگاه پنج شنبه در همایش مدیران مدارس علمیه لرستان که در نورآباد برگزار شد با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا، دروس حوزوی در فضای مجازی تدریس می شود، گفت: با برنامه ریزی های لازم دروس حوزه در زمان بندی های خاص مدارس، برای طلاب تدریس و امتحانات نیز برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه مدیران و اساتید مدارس علمیه باید با جدیت تلاش خود را در ارائه سرفصل های دروس برای طلاب بکار گیرند، خاطر نشان کرد: مدیران و اساتید در ارائه دروس حوزه در بستر فضای مجازی خلاق باشند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای جذب داوطلبان علاقمند به حوزه اندیشیده و برنامه ریزی شده است، گفت: نحوه و چگونگی پذیرش داوطلبان ورود به حوزه امسال در شبکه ها و کانال های مجازی تبلیغ شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بر تبیین، فرهنگ سازی، احیا و ثبت موقوفات موقوفات حوزوی تاکید کرد و گفت:مبلغان و طلاب در این خصوص همت خود را بکار گیرند .

در پایان این جلسه مدیران ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان برای پیشبرد شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha