شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی هم‌اکنون در اختیار دشمن است و از این سنگر تلاش می‌کند به جمهوری اسلامی ضرباتی را وارد کرده و جوانان را منحرف کند، لذا باید برای کنترل آن اقدام اساسی کنیم.

حجت‌الاسلام احمد فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری حوزه، درباره وضعیت افسارگسیخته فضای مجازی و عدم عزم دولت برای کنترل آن اظهار داشت: در عرصه جنگ و نبرد فرماندهان عنوان می‌کنند که باید به سنگر دشمن نگاه کرد و به زیرمجموعه خود اعلام می‌کنند که ابتدا فرد مسلح مسسل به دست را از بین ببرند و سپس به حملات ادامه دهند، و به همین دلیل باید ابتدا سنگر دشمن را نابود و خاموش کرد تا نیروهای خودی بتوانند در جبهه پیش‌روی کنند.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد

وی افزود: فضای مجازی  هم‌اکنون در اختیار دشمن است و از این سنگر تلاش می‌کند به جمهوری اسلامی ضرباتی را وارد کرده و جوانان را منحرف کند، لذا باید برای کنترل آن اقدام اساسی کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ما باید روندی که همه کشورها در موضوع فضای مجازی دنبال می‌ کنند را پیگیری کنیم؛ در دیگر کشورها فضای مجازی در اختیار نیروهای مسلح است، لذا فضای مجازی کشور نباید در اختیار دولت باشد.

وی افزود: مجلس تلاش کند فضای مجازی را از دستان دولت خارج کرده و مانند بقیه کشورها آن را به نیروهای مسلح بسپارد، چرا که این موضوع مسئله امنیتی حیثیتی است و می‌تواند از ابعاد اجتماعی به چالش های امنیتی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام فلاحی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی و بحران‌های اجتماعی و آشوب‌های خیابانی و تنش‌های سیاسی در طول های سال‌های اخیر در بستر فضای مجازی شکل گرفته و این فضا عملاً ابزاری در اختیار دولت در طول هفت سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha