جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طالب جوهری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طالب جوهری از روحانیون برجسته پاکستان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طالب جوهری از روحانیون برجسته پاکستان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

در گذشت مرحوم مغفور جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای طالب جوهری رحمه الله علیه از روحانیون برجسته و خطبای شهیر پاکستان را تسلیت و تعزیت می گویم.  

آن فقید سعید  تحصیلات عالیه فقه، کلام و فلسفه را در نجف اشرف نزد اساتید بزرگ زمان خود چون مرحوم آیت الله العظمی خویی رضوان الله تعالی علیه  و مرحوم آیت الله سید محمد باقر صدر رضوان الله تعالی علیه  گذراند و در طول حیات خود با خطبه ها و سخنرانی های خود در گسترش فرهنگ و مکتب اهل بیت علیهم السلام خدمات فراوانی را به مردم و جامعه دینی به ویژه محبان و شیعیان کشور پاکستان ارائه نمود.

بی شک تلاش ها و مجاهدت های او در راستای گسترش اسلام و مکتب اهل بیت در محضر خداوند متعال ماجور است. 

مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه این ضایعه را به عموم مسلمانان به ویژه  به مراجع و علماء و حوزه های علمیه کشور پاکستان و خانواده و فرزندان محترم و مریدان آن مرحوم، تسلیت عرض می نماید.

امیدواریم روح بلند و ملکوتی آن فاضل  وارسته با انبیاء و اولیا الهی به ویژه با روح اهل بیت علیهم السلام محشور گردد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha