جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مسئولان قوه قضائیه نظارت جدی بر وضعیت زندان‌ها داشته باشند، گفت: برخی از زندان‌ها ویلا است که صحیح و قانونی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه یکی از اصلی‌ترین نهادهایی است که عملکرد صحیح و انقلابی آن باعث ایجاد امید و آرامش در جامعه می‌شود.

وی مقابله با مجرمین درزمینهٔ‌های مختلف را مهم برشمرد و بیان داشت: افراد مجرم اگر میدان عمل را بازببینند، دست به هر عملی می‌زنند و امنیت کشور را تهدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل ادامه داد: به‌عنوان‌مثال اگر در چهارراه‌ها چراغ‌قرمز نباشد شاهد هرج‌ومرج و تصادفات فراوان خواهیم بود درواقع قوه قضائیه موجب برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه یک عامل بازدارنده است که اجازه نمی‌دهد افراد متخلف به اجتماع ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تصریح کرد: اساس قوه قضائیه بر مستقل بودن است و از اول انقلاب تاکنون هم تأکیدات رهبر انقلاب و همچنین بنیان‌گذار انقلاب بر روی همین محور بوده است.

عضو خبرگان رهبری نظارت جدی بر وضعیت زندان‌ها را مهم برشمرد و گفت: برخی از زندان‌ها ویلا است درحالی‌که محیط زندان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که خود زندان به‌عنوان یک عامل بازدارنده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha