شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
فعالان فرهنگی دشتستان

در مراسمی با حضور معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالان عرصه‌ی فرهنگ و تبلیغ شهرستان دشتستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین تجلیل از فعالان عرصه‌ فرهنگ و تبلیغ شهرستان دشتستان، صبح امروز با حضورحجت‌الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان، و جمعی از فعالان تبلیغ این شهرستان، در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این مراسم از ز فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ و جامعه هدف سازمان تبلیغات اعم از مداحان، مبلغین، مراکز قرآنی و سایر تشکل ها و افراد تأثیرگذار حوزه فرهنگی و تبلیغ با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی، در این مراسم پیشرفت روز افزون اسلام و انقلاب اسلامی را در گرو تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: دین اسلام به برکت وجود انبیاء الهی، ائمه معصومین، اولیاء خاص الهی، و مبلغین راستین دین که مطیع محض اهل بیت عصمت و طهارت هستند فراگیری و گسترش یافته است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام مصلح ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، رسالت مبلغین در تبیین ارزش‌های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی را ارزشمند عنوان کرد.

در بخش دیگری از مراسم با حضور در منزل حجت‌الاسلام علیرضا علیپور، امام جماعت روستای خوش‌آب دشتستان، از خدمات این مبلغ در زمینه ترویج ارزش های اسلامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha