جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده انتظامی استان قم

حوزه/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: خدمت‌رسانی الکترونیک و غیر حضوری به شهروندان قمی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های پلیس قم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار سید محمود میرفیضی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی در شهر مقدس قم، اظهار داشت: خدمت در جوار حرم کریمه اهل‌بیت (ع) باعث افتخار است و قطعاً در این مسیر نیازمند راهنمایی‌ها و بیانات ارزشمند مراجع و علما هستیم.

 وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پلیس کشور باید در تراز انقلاب اسلامی ایران باشد و قاعدتاً پلیس قم نه تنها باید در تراز انقلاب اسلامی باشد بلکه باید در بین همه استان‌ها از رتبه‌ای بالاتر برخوردار باشد.

سردار میرفیضی به اهداف پلیس قم اشاره کرد و گفت: پلیس قم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت و نظم در استان تمام تلاش و همت خود را به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی الکترونیک و غیرحضوری به شهروندان قمی یکی دیگر از اولویت‌هایی است که پلیس قم در نظر دارد تا آن را اجرایی نماید.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم از دیگر اولویت‌های پلیس در استان است که تمام سعی و تلاشمان در مسیر تحقق آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق خواسته‌ها و مطالبات مراجع عظام تقلید و علما از دیگر اهدافی است که در پلیس قم به دنبال آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha