سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مهدوی

آیت الله مهدوی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کمک به اجرای طرح تذکر لسانی در سطح شهر با محوریت مساجد را دارد، بنابراین خواهران و برادرانی که در امر آمر به معروف و نهی از منکر داوطلب هستند، برای تحقق این موضوع ساماندهی شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، پیش از ظهر امروز در هم اندیشی جامه روحانیت و ائمه جماعات با فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: تا امروز چندین جلسه با نیروی انتظامی برای حل مشکلات و پیدا کردن راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کردیم و به جمع بندی های پیرامون موضوعات مختلف رسیده ایم.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: به عنوان مثال امروز امکان گزارش دادن کشف حجاب ها در اتومبیل ها، از طریق اپلیکیشنی که توسط پلیس در اصفهان طراحی شده، فراهم است.

استاد حوزه عنوان کرد: تقویت مبانی دینی و عقیدتی نیروهای انتظامی خواسته فرماندهی استان از ما بوده است؛ خواسته دیگری که فرمانده انتظامی استان از روحانیون داشتند، احیای تذکر لسانی با محوریت مساجد بود، به این طریق که در هر خیابان یک مسجد محور کار قرار گیرد و نیروهای داوطلب خواهر و برادر در تیم های دو نفره اقدام به تذکر لسانی کنند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی آمادگی کمک به اجرای تذکر لسانی در سطح شهر با محوریت مساجد را دارد، بنابراین خواهرانی که در جیطه امر به معروف و نهی از منکر داوطلب هستند، برای تحقق این موضوع ساماندهی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha