پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بساطی

حوزه / فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، حوزه های علمیه و روحانیت را مددکار ناجا در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: نیروی انتظامی با قانون شکنان به شدت برخورد می کند و در بحث امنیت مردم هیچ گونه مماشاتی با کسی ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ حسین بساطی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، با ارائه گزارشی از فعالیت های شش ماه گذشته فرماندهی انتظامی کاشان، گفت: نیروی انتظامی با نگاه ایجابی و آموزشی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با ویروس کرونا مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه می کند

وی، مصوبات ستاد ملی کرونا را ملاک عمل نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی با اماکن و کسانی که به سلامت جامعه بی توجه باشند، برابر مقررات برخورد خواهد کرد .

بساطی، به نقش روحانیون، ائمه جمعه، مساجد و حوزه های علمیه در آموزش همگانی پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد وگفت: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط خوبی که با حوزه های علمیه و دانشگاه ها دارد با برگزاری دوره های آموزشی و استفاده از نظرات علما، روحانیون و سخنرانان دینی توانست در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری  از سرقت موفق عمل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، صلح و سازش را از اولویت های دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: هرچقدر بتوانیم به دور از مسائل انتظامی، با کار مشاوره ای و کمک  از ائمه جماعات مساجد و روحانیون مردم را به صلح و سازش دعوت کنیم قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی موفق خواهیم بود

وی، توجه به آموزش همگانی و جلب اعتماد مردم را از اهداف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: برقراری ارتباط خوب و عقلانی مبتنی بردقت صحت با مردم موجب موفقیت نیروی انتظامی در ماموریت های محوله خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، خدمت رسانی مضاعف و ارتقای خدمت رسانی به مردم را از دیگر اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: اعتماد سطح آگاهی شهروندان در حوزه های مختلف از دیگر ماموریت های نیروی انتظامی است که توانستیم از طریق پلیس سایبری این ماموریت را با موفقیت انجام دهیم.

بساطی، تکریم و تجلیل از خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا را از اولویت های نیروی انتظامی اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا در برنامه هفتگی فرماندهی انتظامی کاشان است.

فرمانده انتظامی کاشان، آموزش قانون پذیری شهروندان در حوزه ترافیکی را از دیگر برنامه های ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی با قانون شکنان به شدت برخورد می کند و در بحث امنیت مردم هیچ گونه مماشاتی با کسی ندارد.

وی با اشاره به ۵۴ هزار تماس تلفنی شهروندان کاشانی با ۱۱۰  طی شش ماه گذشته، اظهار کرد: ۲۶ درصد این تماس ها  نزاع و درگیری، ۲۴ درصد تخلفات و تصادفات رانندگی،  ۲۳  درصد جرایم عمومی، ۱۲ درصد مسائل اجتماعی و ۶ درصد اعلام سرقت بوده است.

بساطی، از کشف ۸۰۰ کیلو مواد مخدر و افزایش ده درصدی کشفیات در کاشان طی شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت با  افزایش ۱۳ درصدی در دستگیری ها و ۲۳ درصدی در اجرای این طرح روبرو بوده ایم.

 وی در پایان از افزایش ۹۶ درصدی دستگیری اراذل و اوباش در کاشان طی شش ماه گذشته خبر داد.

بساطی در پایان اعلام کرد که براساس ارزیابی های به عمل آمده فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان اصفهان در سال جاری  شناخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا رضایی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    برای خبرگزاری حوزه زشته خبر نیروی انتظامی که خبر تخصصی این خبرگزاری نیست را منتشر می کند . خبرگزاری حوزه باید خبر تخصصی حوزه را منتشر کنه